niedziela, 23 listopada 2014

MYŚL NA DZIŚ


niedziela, 9 listopada 2014

JESIENNA DIETA Z GŁOWĄ

Gdy na zewnątrz robi się zimno, nagle mamy ochotę na bardzo treściwe jedzenie – zauważyliście to? To atawizm, organizm chce się przygotować na zimę poprzez zgromadzenie zapasów tłuszczyku. Uważajcie więc, żeby i Was nie dopadło jesienne podjadanie. Jedzcie z głową, korzystajcie z tych przysmaków, które wyjdą Wam na zdrowie. Przykłady?

* Dynie, które nie tylko pięknie wyglądają jako halloweenowe potwory, ale też mają bogate wnętrze, z którego można zrobić pyszne potrawy.

* Jabłka, gruszki – możecie zorganizować zabawę w spróbowanie każdej dostępnej odmiany, ciekawe jaki wynik osiągniecie!

* Grzyby – czy pamiętacie, że mają bardzo mało kalorii? Wybierzcie się na grzybobranie lub kupcie je w zaufanym miejscu i wyczarujcie z nich coś dobrego.

O czym jeszcze warto pamiętać? Jedzcie regularnie, pijcie dużo wody. A jeśli czujecie, że musicie się rozgrzać, do herbaty dodajcie imbir i cynamon. Następnie okryjcie się kocykiem i sięgnijcie po ulubioną książkę lub włączcie ulubiony program. Udanej jesieni :)

poniedziałek, 19 maja 2014

ŚNIADANIE

Co dziś jedliście na śniadanie? Pamiętajcie, że to bardzo ważny posiłek, którego nie można pomijać! Dbajcie o to, żeby Wasze śniadanie było nie tylko pyszne i zdrowe, ale i ładnie podane. "Je się oczami!" :)





....................{ K }....................

wtorek, 7 stycznia 2014

CHUDNIEMY Z KALORIADĄ!

Nowy rok, nowe cele, nowe możliwości! :) Zapraszam Was do wspólnego odchudzania – razem raźniej i łatwiej! Zaglądajcie na stronę, a na początek – przypomnijcie sobie o czym pisałam wcześniej.

Powodzenia! 







....................{ K }....................

poniedziałek, 21 października 2013

–10 KG DO SYLWESTRA – WYSTARTOWALIŚMY!


Pamiętacie, że to już dziś? :) Szybkie podsumowanie:

1. Czy każdy z Was przeliczył swoje zapotrzebowanie kaloryczne na diecie? Jeszcze zdążycie to zrobić! Bez tego ani rusz!

2. Czy w zasięgu ręki macie szklankę wody? Przez cały dzień powinniście ich wypić ok. 8 (w sumie 2 litry).

3. Pierwszy posiłek – pół godziny od pobudki. Kolejne – co 2,5–3,5 godziny. Ostatni – 3 godziny przed snem.




4. Każdy posiłek zapisujemy na stronie tabele-kalorii.pl

5. Kupujemy wartościowe produkty:

http://www.kaloriada.pl/2012/10/piramida-zywieniowa_23.html

6. Dwa razy w tygodniu jesteśmy aktywni fizycznie! Spotkałam się ze stwierdzeniem, że sukces w odchudzaniu to w 70% dieta, a w 30% ruch. Znajdziecie taką aktywność, który lubicie!

Powodzenia!!!




....................{ K }....................