poniedziałek, 19 maja 2014

ŚNIADANIE

Co dziś jedliście na śniadanie? Pamiętajcie, że to bardzo ważny posiłek, którego nie można pomijać! Dbajcie o to, żeby Wasze śniadanie było nie tylko pyszne i zdrowe, ale i ładnie podane. "Je się oczami!" :)





....................{ K }....................

wtorek, 7 stycznia 2014

CHUDNIEMY Z KALORIADĄ!

Nowy rok, nowe cele, nowe możliwości! :) Zapraszam Was do wspólnego odchudzania – razem raźniej i łatwiej! Zaglądajcie na stronę, a na początek – przypomnijcie sobie o czym pisałam wcześniej.

Powodzenia! 







....................{ K }....................

poniedziałek, 21 października 2013

–10 KG DO SYLWESTRA – WYSTARTOWALIŚMY!


Pamiętacie, że to już dziś? :) Szybkie podsumowanie:

1. Czy każdy z Was przeliczył swoje zapotrzebowanie kaloryczne na diecie? Jeszcze zdążycie to zrobić! Bez tego ani rusz!

2. Czy w zasięgu ręki macie szklankę wody? Przez cały dzień powinniście ich wypić ok. 8 (w sumie 2 litry).

3. Pierwszy posiłek – pół godziny od pobudki. Kolejne – co 2,5–3,5 godziny. Ostatni – 3 godziny przed snem.




4. Każdy posiłek zapisujemy na stronie tabele-kalorii.pl

5. Kupujemy wartościowe produkty:

http://www.kaloriada.pl/2012/10/piramida-zywieniowa_23.html

6. Dwa razy w tygodniu jesteśmy aktywni fizycznie! Spotkałam się ze stwierdzeniem, że sukces w odchudzaniu to w 70% dieta, a w 30% ruch. Znajdziecie taką aktywność, który lubicie!

Powodzenia!!!




....................{ K }....................

niedziela, 20 października 2013

–10 KG DO SYLWESTRA – PIĄTY DZIEŃ PRZYGOTOWAŃ DO DIETY

Przed wami dwa ostatnie zadania: określenie celu i przypomnienie sobie wcześniejszych zasad. A jutro wielki dzień – przechodzimy na dietę!

Przeczytajcie:

Dzień 9
http://www.kaloriada.pl/2012/08/krok-9-cel-kochani-dzisiaj-przed-wami.html

Dzień 10
http://www.kaloriada.pl/2012/08/krok-10-fina-dzis-ostatni-dzien-naszego.html


10-DNIOWY PROGRAM PRZYGOTOWAWCZY – {zeszyt popisowych zmian}

sobota, 19 października 2013

–10 KG DO SYLWESTRA – CZWARTY DZIEŃ PRZYGOTOWAŃ DO DIETY

Sobota! Jest trochę więcej czasu niż w tygodniu, więc będziecie mogli spokojnie wykonać dzisiejsze zadania. Co was czeka? 

1. Skrupulatnie notujcie godziny swoich posiłków. Docelowo posiłków powinno być pięć – od pożywnego śniadania jedzonego pół godziny od wstania z łóżka, po kolację jedzoną na trzy godziny przed snem.


2. Ważenie się, mierzenie, robienie zdjęć sylwetki, obliczanie BMI i CPM... Niektórzy z was mają to już za sobą, bo od tego punktu zaczęliśmy w tym tygodniu naszą akcję. Ale jeśli jeszcze nie mieliście na to czasu, koniecznie się tym dziś zajmijcie! 


Zobaczcie też:


Dzień 7

http://www.kaloriada.pl/2012/08/krok-7-5-posikow-dawno-dawno-temu-za.html

Dzień 8

http://www.kaloriada.pl/2012/08/krok-7-pomiary-dzis-kilka-prostych-zadan.html


10-DNIOWY PROGRAM PRZYGOTOWAWCZY – {zeszyt popisowych zmian}




....................{ K }....................